بزرگترین وبلاگ اسمس ابادان

اس ام اس . اسمس. اسم س

بزرگترین وبلاگ اسمس ابادان

اس ام اس . اسمس. اسم س

خوبی

میشود با یک گلیم پاره روز را شب کرد و شب را روز

میشود مهربانی را خدا را عشق را با لبی خندانتر از یک شاخه گل تغییر داد

میشود این جمله را در دفتر فردا نوشت

خوبی از هر چیز دیگر بهتر است

خوبی از هر چه دیگر بهتر است

تشکر از شما

نظر یادتون نره لطفا ممنون میشم

دوستتون دارم و دست گلتون رو میبوسم

از اینکه به وبلاگ من سر زدید متشکرم

دوستار شما مهدی از ابادان

اولین

 

اولین بار تو برایم از عشق گفتی

زبان مهر را به من آموختی

 نگاهم را با آبی دریا و سبزی جنگل پیوند دادی

 لالایی های شبانه جوان را برایم زمزمه کردی

در هیاهوی بی امان باد سر پناهم دادی

 آنگاه که با وزش سوزناک باد از چشمانم اشک جاری میشد

 دستان گرم و پرتوان تو بود که رامشم داد

ساعت

 

دوستت دارم

ساعت 3 شب بود که صدای تلفن ,

 پسری را از خواب بیدار کرد.

 پشت خط مادرش بود

.پسر با عصبانیت گفت:

 چرا این وقت شب مرا از خواب بیدار کردی؟

مادر گفت:25 سال قبل در همین موقع شب

 تو مرا از خواب بیدار کردی؟

 فقط خواستم بگویم تولدت مبارک.

 پسر از اینکه دل مادرش را شکسته بود

 تا صبح خوابش نبرد ,

 صبح سراغ مادرش رفت .

 وقتی داخل خانه شد

 مادرش را پشت میز تلفن با شمع نیمه سوخته یافت

ولی مادر دیگر در این

دنیا نبود

چشمها

چه قدر سخته تو چشمای کسی

 که تمام عشقت رو ازت گرفته

و به جاش یه زخم ‏همیشگی

رو به قلبت هدیه داده زل بزنی

 و به جای اینکه لبریز کینه و نفرت بشی

 ‏حس کنی که هنوز دوستش داری

عشق

رودها در جاری شدن وعلفها

در سبز شدن معنی پیدا می کنند

 کوه ها با قله ها و دریاها با موجها زندگی پیدا می کنند

 وانسانها همه انسانها با عشق،

 فقط با عشق

همراه من

مهدی هستم از ابادان

این هم همراه من

۰۹۱۶۳۳۲۷۰۸۵

لطفا برام اسمسهای زیباتون رو بفرستید

که من با اسم خودتون براتون توی وبلاگ بزارم

دوستتون دارم و دست گلتون رو میبوسم

نظر یادتون نره ممنون میشم

الف

ایدی من رو هک کردن

دریغا

بدترین شکل دلتنگی برای کسی آن است

 که در کنار او باشی

و بدانی که هرگز به او نخواهی رسید.......   

غرور

عشق با غرور زیباست

 ولی اگر عشق را به قیمت فروریختن دیوار غرور گدایی کنی

... آن وقت است که دیگر عشق نیست....

صدقه است

زندگی

شاید زندگی قصه ای است

 که کودکان از آن آگاهند

 که زندگی را با گریه آغاز می کنند

قسم

هزاران هزار بار قسم خوردم

 نام تو را بر زبان نیاورم

 اما چه کنم همان قسم هم نام تو بود

علم

علم ثابت کرده که شکر در اب حل میشه.

پس هیچوقت زیر بارون راه نرو

چون شیرین ترین دوستمو از دست می دم

خدایا

اینو آرووم بگوووو

(خدایا من عاشق توهستم و به تو نیاز دارم، هم اینک به قلبم بیا)

قلب من

اگه یه وقت دیدی تو یه جای

 تنگ و تاریکی که داره از دیوارش خون می ریزه

 .........یه وقت نترسی ها!.........

توی قلب منی