بزرگترین وبلاگ اسمس ابادان

اس ام اس . اسمس. اسم س

بزرگترین وبلاگ اسمس ابادان

اس ام اس . اسمس. اسم س

زندگی...

زندگی یعنی ترحم داشتن

با شقایق ها تفاهم داشتن

 

عشق

تنها زمان قادر به درک عظمت عشق است

من نیازم

0916911331209169113312

من نیازم تو رو هر روز دیدنت

از لبت دوست دارم شنیدنت

کاش..

کاش میشد زندگی هم دنده عقبی داشت...

افسوس

زندگی سرگذشت در گذشت ارزوهاست

برای تو..

برای تو این شعر را میسرایم

برای تویی که مرا هیچ و هرگز ندیدی

برای تویی که تو را هیچ و هرگز ندیدم

برای تویی که به صد چشم دیگر عزیزی برایم

برای تو این شعر را میسرایم

برای تو آن محبوس تنگ

برای تو الماس مدفون در سنگ

برای تو ای شبچراغ بزرگم

برای تو ای دانه ی پر بهایم

برای تو این شعر را میسرایم

از ان تو باشد سرودم

از ان تو باشد سپاسم...

نازنینم..

نازنینم

زیباترین گل خوشبوترین گل نیست

پس کمک کن تا برای خواب معصومانه عشق

بستری از گل بسازیم

امید

09169113312

به تو فکر میکنم

در تمامی صدمهای زندگیم

به تو فکر میکنم که فکر تو همان امید من است

نمیدانم چرا افکار ناموزون بر تو غلبه میکند

خود میدانی دوستت دارم

باید خود را پیدا کنم

و بیایم و حکمت را میدانم

وقتی عشق وجود داشته باشد امید رسیدن به هم

چندین برابر میشود

اری تا شقایق هست زندگی باید کرد

پس بخند ای مهر من

دوستت دارم

09169113312

دوست دارم به دستان پرمهرت بوسه بزنم

ای تنها امید زندگی من 

ای بهار  روزهای زمستانیم

ای که اسم تو از همان مهر به وجود امده

دوست دارم فریاد بزنم و با صدای بلند بگویم

دوستت دارم

غم

غم بیامیخته با رنگ غروب

می تراود زلبم قصه ی سرد

دلم افسرده در این تنگ غروب

دوستت دارم

دوستت دارم

اگه تا روز قیامت داشتنت نباشه قسمت

چشم براه تو می مونم با دلی پر از صداقت

اگه با اشکای  گرمم دل سنگ برام بسوزه

اگه جسم من بپوسه بعد دنیای دوروزه

اگه نقش قصه ها شی مه روی قله ها شی

اگه باشی یا نباشی

نه فقط عاشقت هستم

مرحمی رو قلب خستم

این تویی که میپرستم

سرسپرده تو هستم

 

درد پنهان

کاش قلبم درد پنهانی نداشت

چهره ام هرگز پریشانی نداشت

دوست داشتن

09169113312

دوست داشتن تنها راه شروع کردن است

 و  چون شروع کردی

 راههای بیشماریست برای ادامه

 اما کدام راه رو انتخاب کنی  مهمه

زندگی

زندگی در صدف خویش گهر ساختن است

امید

همیشه در کوچه بن بست دری وجود دارد که

 بسوی خدا باز میشود