بزرگترین وبلاگ اسمس ابادان

اس ام اس . اسمس. اسم س

بزرگترین وبلاگ اسمس ابادان

اس ام اس . اسمس. اسم س

قایقی..

قایقی خواهم ساخت

خواهم انداخت به اب

دور خواهم شد از این شهر غریب...

دکتر شریعتی

خدایا:به من زیستنی عطا کن که در لحظه مرگ بر بی ثمری

لحظه ایی که

بر من گذشته است حسرت نخورم و مردنی عطا کن

 که بر بیهودگی اش سوگوار نباشم

 

دوستت دارم

تمام امید آسیابان به وزش باد است تا آسیابش از کار نیفتد

قلبم آسیاب

خودم آسیابان

و نفس تو همان باد است

باتو

بی تو هرگز نمیخوام به ارزوهام برسم

با تو عمری میتونم به هرچی میخوام برسم

با من باش

با تو هستم شاد هستم بی تو بودت تلخی است

با تو بودن روزگارم بهاریست

بی تو بودن زندگیم خزانی برگریزان است

با طوفانهای مرگبار

پس با من باش

صبر

پیروزی با صبر بدست میآید و گشایش با رنج

و بعد از هر رنجی گشایشیست

پیامبر اکرم [ص]

اوج

در نگاه کسانی که پرواز را نمیفهمند

هر چه بیشتر اوج بگیری

کوچکتر خواهی شد

کاش

کاش میشد قلبها آباد بود

کینه و غمها به دست باد بود

کاش میشد دل فراموشی نداشت

نم نم باران هم خاموشی نداشت

کاش میشد کاشهای زندگی

گم شوند پشت نقاب بندگی

کاش میشد کاشها مهمان شوند

در میان غصه ها پنهان شوند

کاش میشد اسمان غمگین نبود

رد پای قهر و کین رنگین نبود

کاش میشد روی خط زندگی

با تو باشم تا نهایت سادگی