بزرگترین وبلاگ اسمس ابادان

اس ام اس . اسمس. اسم س

بزرگترین وبلاگ اسمس ابادان

اس ام اس . اسمس. اسم س

گل



همیشه گل باش

ولی عمرت مثل گل نباشه

از یاد رفته


در دورترین اعماق نگاهم و در

پاییز خزانم

و در اقیانوس بی ابم

تویی که بهار وجودم را زمستانی و ابری

میکنی

آری این است رسم

سرای عشق  بی وفایان

 

حرف دل خودم دوستار شما مهدی

از یاد رفته


تو همان کوه منی

که به تو تکیه کنم

که مبادا تو رو از دست دهم

اگر دست قضا این چنین  با من کرد

جای من اینجا نیست

تکه ایی خاک مرا میخواهد

که بمانم انجا

تا که از یاد روم  تا که از یاد روم



شعر از خودم هستش لطفا نسخه

برداری نکنید

دوستار شما مهدی

مردن

 

 مردنم برای  راحتی شما

بخدا دوست دارم بمیرم  

فقط بخاطر یاسم 

تا که هر طور  

دوست داره زندگی کنه  

حرفی که از ته دلم 

موج میزنه  

دوستتون دارم و دست گلتون رو میبوسم 

از طرف مهدی نا امید

حرف دل من غمگین

 

حرف دل من غمگین

 

نمیدانم چرا هرچی خوبی میکنی  

به چشم نمیاد  

چرا انسان فقط بدیا تو ذهنش میمونه 

چرا آخه ؟ 

شما همیشه خوبی کن  

کافیه یک بار اشتباه کنی همون یک بار 

 باید همه چی خراب بشه  

آخه بخشش کجاست تا به من  

سلامی با روی باز کند  

زیبا صفتان بدی را با خوبی  

پاسخ میدهتد پس چرا ما زیبا به اطرافمان نمی نگریم 

آری گویند تا شقایق هست زندگی باید کرد 

حرف دلی از من حقیر 

دوستار شما مهدی