بزرگترین وبلاگ اسمس ابادان

اس ام اس . اسمس. اسم س

بزرگترین وبلاگ اسمس ابادان

اس ام اس . اسمس. اسم س

دوستت دارم

در تنهایی خود مینویسم

برای عشقی که در سینه دارم

اری  تا شقایق هست زندگی باید کرد

و با صدایی رسا می گویم دوستت دارم

نظرات 4 + ارسال نظر
امیر چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:11 ق.ظ http://ahmadsat.coo.ir

با تشکر از شما وبلاگ خوبی داری اگه مایل به تبادل لینک هستی در قسمت نظرات مطرح کن من منتظر شما هستم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:18 ق.ظ

داداش حرف دلمو نوشتی

آبجی چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:46 ق.ظ

وبلاگ قشنگی دارید موفق باشید از جملات آقای شریعتی بیشتر استفاده کنید

آبجی چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:35 ب.ظ

داداش امیدوارم موفق باشی وبلاگ زیبایی داری این شعر و مخصوصا عکسش خیلی قشنگه بازم مزاحمتون میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد