بزرگترین وبلاگ اسمس ابادان

اس ام اس . اسمس. اسم س

بزرگترین وبلاگ اسمس ابادان

اس ام اس . اسمس. اسم س

عشق دکتر علی شریعتی

عشق هدف حیات و محرک زندگی من است.

 زیباتر از عشق چیزی ندیده ام

 و بالاتر از عشق چیزی نخواسته ام.

عشق دکتر علی شریعتی

دکتر علی شریعتی

به خاطر عشق است که فداکاری می کنم.

به خاطر عشق است که به دنیا با بی اعتنائی می نگرم

و ابعاد دیگری را می یابم.

 به خاطر عشق است که دنیا را زیبا می بینم

و زیبائی را می پرستم.

 به خاطر عشق است که خدا را حس می کنم،

 او را می پرستم و حیات و هستی خود را تقدیمش می کنم.

ماه

هرگز برای عاشق شدن به دنبال

باران و بهار و بابونه نباش

گاهی در انتهای خارهای یک کاکتوس به غنچه ای میرسی

که ماه را بر لبانت مینشاند

خدایا..

از تنگنای محبس تاریکی

از منجلاب تیره این دنیا

بانگ پر از نیاز مرا بشنو

اه ای خدای قادر بی همتا

تنهایی

 

رفته بودم سر حوض تا ببینم

شاید عکس تنهایی خود را در اب

اب در حوض نبود

ماهیان گفتند :

تو اگر خدا را دیدی همت کن و بگو

ماهی ها حوضشان بی اب است

بیکرانه زندگی

در بیکرانه زندگی دو چیز افسونم میکند:

ابی اسمان را که میبینم و میدانم که نیست

و خدا را که نمیبینم و میدانم که هست

یکرنگی

غریبانه ترین لحظات چشمهایم

را به تو می بخشم تا به

 یکرنگی من شک نکنی

دوستت دارم

هر وقت دلم برات تنگ میشه در قلبتو میزنم

پس هر وقت قلبت میزنه

بدون که دلتنگتم

تا ابد

میدونی فاصله انگشتان دست برای چیه؟

برای اینه که یکی دیگه بیاد و پرش کنه!

پس دستت رو به هر کسی نده

بزار اون جای خالی رو یه دستی که

تا ابد باهاته پرش کنه

صداقت

مهریه من از زندگی با تو سهم من از

صداقت

توست نه انتظار از دارایی تو

عاشق شدن

اگر دنیای ما دنیای درد است

بدان عاشق شدن از بهر رنج است

یک اسمس

از نفرت تا علاقه یک محبت

از دشمنی تا دوستی یک لبخند

از جدایی تا پیوند یک قدم

از دوری تا صمیمیت یک اسمس

تا که بودیم

تا که بودیم نبودیم کسی

کشت مارا غم بی هم نفسی

تا که رفتیم همه یار شدند

خفته ایم و همه بیدار شدند

قدر ایینه بدانیم چو هست

نه در ان وقت که اقبال شکست

اهل کاشانم

اهل کاشانم پیشه ام نقاشی است

گاهگاهی قفسی میسازم با رنگ می فروشم

به شما

تا به اواز شقایق که در ان زندانی است

دل تنهایی تان تازه شود

بلبل

ای گل

برای تشکر از شکفته شدنت

بگذار بلبل عاشق به وصالت برسد