بزرگترین وبلاگ اسمس ابادان

اس ام اس . اسمس. اسم س

بزرگترین وبلاگ اسمس ابادان

اس ام اس . اسمس. اسم س

زمان

زمان

 به من آموخت

 که دست دادن معنی رفاقت نیست

.... بوسیدن قول ماندن نیست.....

 و عشق ورزیدن

 ضمانت تنها نشدن نیست

لب تو

گفته بودم که اگر بوسه دهی توبه کنم

 که دگر باره از این گونه خطاها نکنم

بوسه دادی وچو برخواست

لبم از لب تو

 توبه کردم

که دگر توبه بی جا نکنم

اشک

اگه توی دنیا قرار بود جای چیز دیگه ای باشم...دوست داشتم

جای اشک روی گونه هات باشم

تو چشمات متولد شم
 
روی پلکات جون بگیرم
 

روی گونه هات جاری بشم

و روی لبات بمیرم

پرینت

آخر یه روز

 پرینت قلبم رو می گیرم

 تا باورت بشه

که با هر نفسم

 صد بار می گم دوستت دارم

اسمان

اگه کسی رو دوست داری

نه براش ستاره باش

 نه آفتاب

 چون هردوشون مهمون زود گذرند

 پس براش آسمون باش

 که همیشه بالای سرش باشی  

زندگی

زندگی چیست

مگر یک سبد امیدمحال

عمر ما مثل شهاب است

بیا برگردیم

بیا....

 

عشق

عشق رازی است مقدس

 برای کسانی که عاشقند

عشق برای همیشه بی کلام می ماند

اما برای کسانی که عشق نمی ورزند

عشق شوخیِ بی رحمانه ای بیش نیست

 

یکی میدونه

یکی میدونه که دوستش داری،

یکی نمیدونه دوستش داری!

بیچاره اونی که فکر میکنه دوستش داری!!

دریا باش

دریا باش

 که اگر کسی سنگ

 به سویت پرتاب کرد

سنگ غرق شود

 نه آنکه تو متلاطم شوی

دریا باش

دریا باش

 که اگر کسی سنگ

 به سویت پرتاب کرد

سنگ غرق شود

 نه آنکه تو متلاطم شوی

خدا تنها

خدا تنها معشوقی است

 که عاشقانی دارد

 که هیچ یک از بودن دیگری ناراضی نیست

 و هیچگاه یکی از آنها

 معشوقش را تنها برای خود نمی خواهد

 

وقتی از غربت

وقتی از غربت ایام دلم می گیره*

مرغ امید من از دست غمم می میره*

دل به ایام خوش خاطره ها می بندم*

باز هم خاطرات دست منو میگیره

من از تو

من از تو مینویسم

 از نگاه تو و غربت بی امان چشم هایت

از اضطرابی که میان چشم هایت

 همیشه  موج میزند

 اگر تو باشی بی هیچ دلهره ای

 تاریکی لحظه های تنهایی را فراموش میکنم.

 اگر امروز هستم

 و میان سیاهی و دود نفس میکشم .

 اگر امروز هیچ کس

 دلیل زنده بودنم را نداند

 چشم های تو خوب میداند

 راز چشم های تو را خدا میداند

من که هیچم

 و زندگی ام

 میان ان چشم ها همیشگی نیست .

 من که رویای کالم و زود می رسم

 و میپوسم و تکثیر میشوم

 اما لالایی چشم های تو

چشم های مرا خواب میکند

تاحالا دل تنگ کسی شدی؟

 اصلا میدونی دلتنگی چیه؟

 اونم ازبدترین نوعش؟

 بزرگترین دلتنگی اینه که

بدونی اونی که دوسش داری

هیچوقت ماله تو نمیشه.

 اینه که بدونی

 یه روزی ازکسی که دوسش داری

 باید جدا بشی

 چه بخوای چه نخوای

 هیچ وقت نذار

 هر رهگذری که رد میشه

 رو دلت یادگاری بنویسه

 چون بعدا پاک کردنش خیلی سخته

 ارزو دارم که تو

 همیشه یه لبخند قشنگ

 رو لبهای من باشی

 تا

 دیگران نفهمن که من چقدر غمگینم

 

سالها

سالها تنها بود ،

 تنها می گشت ،

تنها می خورد ،

 و گاهی تنها گریه می گردد

 تا اینکه عاشق شد ،

اما باز هم گریه می کند

 که مبادا عشقش را از دست بدهد

حالا بنظر تو تنها بودن بهتر است

یا 

عاشق شدن