بزرگترین وبلاگ اسمس ابادان

اس ام اس . اسمس. اسم س

بزرگترین وبلاگ اسمس ابادان

اس ام اس . اسمس. اسم س

من از تو

من از تو مینویسم

 از نگاه تو و غربت بی امان چشم هایت

از اضطرابی که میان چشم هایت

 همیشه  موج میزند

 اگر تو باشی بی هیچ دلهره ای

 تاریکی لحظه های تنهایی را فراموش میکنم.

 اگر امروز هستم

 و میان سیاهی و دود نفس میکشم .

 اگر امروز هیچ کس

 دلیل زنده بودنم را نداند

 چشم های تو خوب میداند

 راز چشم های تو را خدا میداند

من که هیچم

 و زندگی ام

 میان ان چشم ها همیشگی نیست .

 من که رویای کالم و زود می رسم

 و میپوسم و تکثیر میشوم

 اما لالایی چشم های تو

چشم های مرا خواب میکند

نظرات 1 + ارسال نظر
پارمیس پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:56 ب.ظ http://apadana2006.blogsky.com

سلام.خوبین؟انشا الله که خوش بگذره. اقا مهدی مرسی از محبتتون. خیلی لطف کردین. در پناه ایزد یکتا. پیروز باشید.

به امید روزهای خوب و خوش براتی شما و خانواده محترمتون همراه با موفقیت ورزافزون برای شما دوستتون دارم و دست گلتون رو میبوسم بیشتر از این متصدی وقت شریفتون نمیشم و به امید دیدار و متشکر که به وبلاگ من سر زدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد