بزرگترین وبلاگ اسمس ابادان

اس ام اس . اسمس. اسم س

بزرگترین وبلاگ اسمس ابادان

اس ام اس . اسمس. اسم س

عشق

عشق رازی است مقدس

 برای کسانی که عاشقند

عشق برای همیشه بی کلام می ماند

اما برای کسانی که عشق نمی ورزند

عشق شوخیِ بی رحمانه ای بیش نیست

 

نظرات 2 + ارسال نظر
پارمیس چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:58 ب.ظ http://apadana2006.blogsky.com

سلام آقا مهدی عزیز.خوبین؟نمی دونم از سفر اومدین یا نه ولی امیدوارم که خوش گذشته باشه.پست قشنگی بود.باهاش موافقم.وقتی تشریف اوردین به من سر بزنید منتظرم.دست خدا یارتون. شاد و موفق باشید.

دوستت دارم و تا اون ور کلکته دوستت دارم

ناقوس دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:42 ب.ظ http://www.naghos.blogsky.com

سلام...خیلی مطالبت قشنگه..خوشم اومد..موفق باشی...خوشحال می شم به من هم یه سر بزنی...هرکاری کردم نتونستم تو کامنت جدیدت پیغام بذارم...برای همین مجبور شدم اینجا بیام..مرسی بای

با سلام خدمت شما شما دیدتون زیباست و همه چیز رو زیبا میبینید دوستتون دارم و دست گلتون رو میبوسم کوچیک شما مهدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد