بزرگترین وبلاگ اسمس ابادان

اس ام اس . اسمس. اسم س

بزرگترین وبلاگ اسمس ابادان

اس ام اس . اسمس. اسم س

یادگار

رو درو دیوار این شهر  همش از تو یادگاره

توی این کوچه تاریک     منو تنها نمیزاره

یاد حرفهای قشنگت      که تو قلبم لونه میکرد

یاد دلتنگی چشمات     که منو بهونه میکرد

میزنه اتیش به جونم      پس کجایی مهربونم

اخه من ترانه هامو        واسه کی پس بخونم

دل من هواتو کرده         ماه کجایی نازنینم

کاشکی بودیو میدیدی        بی تو من تنها ترینم

این شعر هم تقدیم به تموم بازدید کننده های عاشق

نظرات 1 + ارسال نظر
سحر چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:13 ب.ظ http://خیلی زشته

سلام مهدی جان خیلی خیلی زشته اصلا خوشم نیمد در ظمن اولشو اشتباه تایی داری دوستت دارم واز راه دور دست گلتونو میبوسم شوخی کردم عالیه خوشم اومد

سحر جان از اینکه شما لطف کردید و از وبلاگ من دیدن کردید متشکرم دوستتون دارم و دست گلتون رو میبوسم و به امید دیدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد